torsdag 28. oktober 2010

Siste dag i Spania

Det var siste dag i Spania og vi bestemte oss for at det skulle bli en riktig kosedag! Vi skal bare være litt rundt på hotellet og bade, lese, spise god mat og sole oss, men selfølgelig må vi pakke tingene våre før må dra! Men det vil vi ikke tenke på enda! Når vi sto opp gikk vi og tok morgenstell for så og gå til frokost! Vi spiste eggommelet og en muffin hver. Etter frokosten gikk vi og skiftet om til bikini, for å sole oss! Vi lå og solte oss på hver vår solseng med hver vår bok! Til slutt ble vi så varme at vi bare måtte bade. Da vi hadde badet i en og en halv time gikk vi opp fra vannet, tørket oss, kledde på oss og gikk for å spise lunsj! Vi spiste en lunsj med egg og bacon!! Da vi hadde spist tok vi en buss til et shoppingsenter som het Plasa Norte 2, der var det kjempe fint! Vi gikk først litt rundt og så. Men så kom vi til en kjempe fin klesbutikk som vi ikke kunne dy oss med og kjøpe noen klær, Heddie kjøpte en top og et kjørt mens Cassie kjøpte en sommerkjole. Så gikk vi og kjøpte hver vår is. Da vi hadde spist opp isen gikk vi ut til en taxi som kjørte oss hjem. Da vi kom hjem måtte vi begynne og pakke:( En time etter var vi ferdige med å pakke. Så gikk vi og skjekket ut! Da vi hadde skjekket ut gikk vi ut til en taxi som ikke hadde noen pasasjerer ennå. Det tok en time å kjøre til flyplassen. Mens vi kjørte så vi ut på alle butikkene og husene, det er ganske stor forskjell fra land til land hvordan det ser ut i gatene. På flyplassen var det kjempe mange mennesker.

Det er flyplassen vi er på nå! Den heter Madrid Barajas.