tirsdag 12. oktober 2010

Flyturen til Spania!

Hei vi er to kule jenter som heter Cassandra og Hedvig Marie! Vi kommer til å få en fantastisk reise rundt i Europa. Vi begynner med å reise til Spania. Vi skal bruke et flyselskap som heter TAP, vi drar fra Gardemoen til Madrid (Madrid er hovedstaden i Spania) og mellomlander i Lisboa! Vi skal bo på et hotell som heter Eurostars Zarzuela Park!

Nå er vi ferdig innskjekket, og er på vei inn i flyet. Vi sitter på rad tjueseks.

Til middag fikk vi spaggeti med kjøttsaus. Nå har vi mellomlandet i Lisboa og Cassie kjøper seg en is. Mens Cassie spiser is, går vi og ser litt i butikkene på flyplassen. Heddie kjøpte en blomstrede bikini. Så gikk vi tilbake og ventet den siste tiden ved inngangen til flyet. Vi ventet i tjue minutter.
Så opnet lukene seg å vi viste passet og billetene, og fikk gå inn å sette oss på flyet. Til mat fikk vi en sandwitch. Etter maten koste vi oss med en bok. Tilslutt var vi framme ,vi var begge enige om at tiden hadde gått veldig fort. Vi gikk rett og hentet bagasjen. Det tok en liten stund før bagasjen kom, men heldigvis kom all bagasjen fram. Vi tok en taxi direkte til hotelet.

1. Hei jenter!

Jeg gleder meg til å "være med" dere på denne turen! Kjempe fin blogg dere har laget. Lykke til videre!!

Mamma/Monica Marie

2. Bra start! Ser frem til videre oppdateringer. Osl-Lis-Mad, fresh tur! Håper dere stoppet og sjekket ut Lisboa også?

3. Hallo Heddi og Cassie
    Dette ser jammen fint ut ! Det blir spennende å følge dere videre på turen. Så bra dere tok turen til Lisboa - jeg var jo der en tur på fredag :) Lykke til videre !